19 år, onödig ålder eller?

Vaknade väldigt tidigt i morse, kunde verkligen inte sova, och det verkade inte Hampus heller kunna. Fick min födelsedagspresent som innehöll en jättesöt THOMAS SABO- balock. :)
 Vi steg upp och duschade, käkade lite och så la vi oss och stekte lite i solen. Sen kom mamma och hämtade mig. Blev fika och present även när jag kom hem, fick balock av mamsen också, kommer mer ikväll, blir nämligen kalas. :O

Och som jag berättade om fredagen så sprang jag in i en tvättlina, är nååågot öm i näsan idag, lider rätt bra bara jag vickar på den lite. :O
Oså fyller man ju 19 idag, nog livets mest onödiga ålder, men man ska väl inte klaga, alltid kul med presenter och lite extra uppmärksamhet. :D

Tack alla ni som gratulerat och inte glömt min dag :) <3 


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja klart ;)

2009-04-25 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0