2-3 veckor (A)

Som jag tjatat om i ungefär alla inlägg så har jag inte tid med bloggen just nu, men om ungefär 2-3 veckor kommer jag att bli fullt aktiv igen, tro vad ni vill om det, men jag ska i alla fall försöka. (A)

Ahapp, nu har jag precis kommit hem, ägnat hela dagen åt körkortet. Först sista körningen med Jerry och sen suttit och pluggat på körskolan, äntligen klar med det mesta. :D

Lovet var väl lika tråkigt som alla andra lov, då det aldrig händer något och det är sällan jag själv och andra har råd att åka iväg och göra något. (A)
Det blev i alla fall mycket kvällspromenader, Bea sov hos mig en kväll, och sen har det bara varit lugnt tycker jag.

I helgen var det i alla fall lite party, Bea höll i festen och jag höll mig nykter. Blev bara en grogg för min del då mitt humör dog ut rätt snabbt. Blev ingen utgång, jag och Hampis åkte hem och la oss, möjspöjs! <3
På lördagen blev det lugnt, tog en glass med Hampus, åt hos syster, sen kom Hampus och hämtade mig igen. Åkte och hyrde film, drog sen en runda ut till Simon Strand som hade fest. Åkte därifrån lika fort igen, typ inget folk som kommit när vi var där. Blev i alla fall en lugn kväll med älsklingen, film och mys, Sexdrive, en film jag rekomenderar. ;P
På söndagen gick vi till Expo en runda, kollade läget. Pratade skit med Sandra och käkade pastavagnen. :)
Hampus följde med mig hem, blev lite mys sen skjutsade han mig till Sandra.
Åkte ut och käkade glass och snackade skit. Sen pös jag hem till duschen, för att sen åka ner och möta Bea och Lizelott. Gick en runda, sen begav jag mig upp till Hampus.

Nog för idag. Pusstja!

Svarta Tiger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0