Busy

Oj, nu har jag varit sådär väldigt dålig på att skriva igen, hihi. Det är väldigt mycket plugg och grejer nu. :O
Veckan har i alla fall gått väldigt snabbt, och solen har äntligen vågat visa sig. Helt underbart ute, varmt och härligt.

I tisdags blev det körningen i Ljungby och därefter åkte jag och Ida till Hässleholm och småshoppade lite. :)
Jag köpte ett linne med körsbär på, lite underkläder och smycken. Det blev även en snabbfika på Café Hörnan under tiden som vi väntade på bussen. :)
Väl hemma i Markaryd duschade jag och fräschade till mig. Gick en runda till Bea och begav mig sen upp till en trött Hampus. Kikade på Andra Avenyn och tog det lugnt. <3

Onsdagen, alltså 1:a April var en lugn och underbar dag. Skoldagen var slappare än någonsin och solen stekte på som fasen. Folk drog dåliga skämt och sämst var ju Hampus som försökte lura i mig att han fått en värmepump över sig och brutit benet på två ställen. Där tog han i lite väl mycket förstod jag ju. ;P
Gick till körskolan en snabbrunda, hade dock väldiga problem med att koncentrera mig så jag gjorde bara en pärm sen drog jag vidare till Optikern där Sandra och Anne var och provade brillor. Åkte till Sandra en snabbrunda, och sen ner till Golden och käkade. Satt ute i solen, ohh som det stekte. :D
Efter det blev det glass på kiosken, men så blev det plötsligt kallt ute. Sandra skjutsade mig hem. Tog en snabbdusch, och så drog jag ner till byn en runda. Sen hem till Hampus. <3

Jag älskar dig Hampus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0