Dåligt med tid

JAG HAR INTE TID MED BLOGGEN! :O
Jaja, i tisdags blev det i alla fall grille och mys hos familjen Berbic. Jag och Bea köpte värsta stora steken och åt inte ens upp våra halvor. :O
Efter maten blev det snack och så spelade vi KUBB, vi damer vann såklart. :D
Sen blev det ännu mer snack och mys på altanen. Hampis kom också och hälsade på en snabbrunda. <3
Blev en snabbkoll i byn därefter, och sen vidare hem till Emma där jag sov på soffan. ;P

Igår blev det körning i Ljungby, vilket gick väldigt bra. :D Gick sen och käkade på pastavagnen och därefter ägnade jag ett par timmar av mitt liv på körskolan, trööök.
Efter körskolan gick jag upp till Hampus, duschade och fräschade till oss, och sen åkte vi och köpte mat till Emma. Blev litet stopp hemma hos mig för att gå ut med hunden och mysa lite. :)
Sen skjutsade Hampus mig ner till byn där jag mötte upp Bea. Vi gick upp till Emma och spelade spel, mycket festligt. Var lagom trötta och skrattade i princip åt allt. :D
Bea gick hem och jag sov hos Emma... på soffan. (A)

Och nu har jag nyss kommit ut ur duschen, ska fixa mig och så sen ska jag och Mattias gå ner till körskolan för att bli lite klokare på dagens trafikregler och allt annat mög.
Sen blir det myskväll med älskling, Merlin och Andra avenyn. :)
Jag älskar dig Hampus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0