Familia

Som jag sa så blev det grille igår. Hampus kom hit, men även Jane och Nicke. Grillade hemmagjorda hamburgare och något annat gott kött, skön premiärgrillning. ;D
Efter maten gick jag och Hampus ner till byn och hyrde film. Han ville dock inte gå tillbaka så hans mamma skjutsade oss.
Blev film och mys resten av kvällen. Sov dock igenom hela filmen. Hihi. (A)

Solen sken inte i morse när man vaknade, lagom deppigt. Gick upp och duschade. Skulle åkt iväg och köpt skor med Hampus, men då ville plötsligt hela min familj med så Hampus ångrade sig, haha. :P
Åkte i alla fall till Familia och köpte lite vårskor och käkade gott.
Nu sitter jag här och väntar på Bea, ska gå en runda, då solen dökit upp nu ikväll.
Sen blir det hem till Hampus och mysa. Älsk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0