Fredag

Skoldagen gick snabbt, väldigt slappa lektioner. Gick upp till Emma efter skolan, åkte hem till Timsfors och satte igång med att städa mitt rum. Blev sen duschen och därefter åkte jag ner till byn och mötte Elin. Betällde lite käk på torget sen mötte vi Rebecka. Matte kom och hämtade oss så jag kunde hämta mitt vin, sen blev det upp till Emma på förkrök. :D

 <3     <3

Helt plötsligt när vi hade som trevligast så började folk skrika och gapa utanför, bråk hade såklart uppstått, precis som alla andra helger då det är fest i Markaryd. Alla ska bara slåss och vara fjöntiga hela tiden, enligt min mening!
Sprang ner och kollade läget, och medans alla andra slogs och skrek så var jag duktig och sprang med all världens fart rätt in i en tvättlina av stål, gjorde förbannat ont i näsan och lite blod sipprade ut, men vem har dött av det? :O
Därefter packade jag ihop mina grejer, och så begav vi oss till hotellet och skakade rumpa som bara den. Dock väldigt lite folk men vi hade kul ändå. <3
Och så skulle man ju hem, då fick jag inte tag i Hampus, hans telefon var död och han låg däckad i sin säng. Eddie räddade mig och vi gick och ringde på hos Hampus. Tur att någon vaknade och släppte in mig. :O

Tack för en trevlig kväll everybody <3

Underbaringar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0