Grillmys hela helgen :D

Fredagen blev inte alls som planerat, men den blev bra ändå. :)
Slutade som sagt tidigt och gick då upp till Emma, vi åkte till Diddi och pratade om balen och lite annat skit. Sen åkte vi upp till Totte, och jag fick en helt ny mobil, helt gratis då min andra inte gick att laga. :D
Efter det åkte vi hem och la oss i solen lite, och fikade. Myspys.
Jag duschade och fixade mig, åkte därefter ner till Hampus där vi grillade och hade mysigt. Hampus kollade på hockey så jag drog ner till Chrille på förfest. Massa trevligt folk. :)
Gick sen och kollade läget hos Johan Olsson, men försvann lika snabbt därifrån. Haha.
Blev sen en snabbrunda ner till puben. Och sen gick jag och Hampus hem och la oss. :)

Nu har jag precis kommit in från solen, legat där ett tag, men har väldigt ont i huvudet så orkar inte ligga där mer.
Ikväll blir det mys och grille här hemma. Hampus kommer också hit. Sen ska vi promenera ner till byn och köpa glass och hyra film. Kommer bli en bra dag. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0