Malmö

Tänkte bara meddela er att det blev fest i fredes, Rebecka kom ner till Markaryd så drog vi upp till Hampe på fest. :)
Drack och snackade skit ute på deras altan, sooft. :D
Det uppstod bråk även denna dag, men bara fjanterier enligt min mening. Jag och Hampus gick i alla fall och la oss tidigt.

På lördagen steg vi upp tidigt så vi skulle åka till Malmö.
Runt kl. 11.00 åkte jag, Hampus, Jessica och Kim mot Malmö till Hampus syster. Väl där blev det chill en liten stund, sen skulle vi ut och spela minigolf men valde istället IKEA. ;D
Därefter åkte vi och handlade lite och sen hem till Evelina där vi grillade en massa gott. Efter käket spelade vi Buzz och hade trevligt. Jag förlorade alla rundor, ändå fick jag rätt på väldigt många frågor som jag bara chansade på. ;P
Men jag är ingen dålig förlorare så nu ska jag inte kvida mer om det. Vi la oss i alla fall väldigt tidigt, då vi var trötta som tusan. Vaknade väldigt tidigt i morse. Blev en riktigt stadig frukost med ägg, frallor och te. Sen blev det lugnt framför tv:n, dusch och käk. Åkte därefter hem mot Markaryd.
Nu sitter jag här och somnar snart. Men det finns det inte tid till. Ska kila och fixa lite annat nu. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för senast =P // Evelina

2009-04-13 @ 18:24:04
Postat av: Lina

Hehe, tack själv. :)

Riktigt fint hade ni, så vill jag också bo :D

2009-04-13 @ 20:10:31
URL: http://locoenelcoco.blogg.se/
Postat av: Evelina

Naww... va gullig du e! Tack =)

2009-04-14 @ 08:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0