Sjuklingplugg

Igår måndag, blev det körning i Ljungby. Åkte dit med mamma och pappa och körde en runda, sen drog vi en runda inom Donken också. Lite bukafylla är aldrig fel. :D
Körde en runda efter vi käkat också, och så körde vi hemåt. Plockade ihop lite saker när jag kom hem, gick sen och mötte Bea. Gick en runda och pratade lite skit. Sen gick jag vidare upp till Hampus och överraskade han med en liten paj från Donken, som han älskar så mycket. ;D
La oss i sängen och tittade på tv, jag mådde lagom kasst. Mådde jätteilla och hade ont i magen, så det tog sin lilla tid innan jag somnade.

I morse mådde jag inte mycket bättre så jag skickade meddelande till mamma, så hon ringde och sjukanmälde mig då jag inte har pengar på min telefon och inte hade tillgång till någon annan telefon.
Låg kvar i sängen, sov inte jättebäst. Vid 11.00 kom Emma och hämtade mig, körde och hämtade mat och sen hem till mamma och pappa i Timsfors. Käkade lite, fick dock inte i mig allt för mycket. Jävla mage och kassa läkare! :@
La mig på soffan och pluggade lite, måste bli färdig med en hel del saker nu innan jag går ut, och det är en del vill jag lova. :/

Jaja, nu ska jag lägga mig en runda i alla fall, sköt om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0