Stek, brännboll och alkohol

Trevlig kväll igår, verkligen. I alla fall till en början. Tog en fördricka hemma hos Bea, väldigt trevligt.
Blev dock lite bråk senare, av någon konstig anledning. :S
Fick skjuts ner till byn, där vi först gick upp till Hampus och snackade lite skit, och så tog jag nycklarna så att jag kunde komma in sen. Sen gick jag, Jasse och Anton vidare ner mot Golden. Tjockt med folk överallt där inne. Dock dåligt med ljud i högtalarna, man hörde knappt vilka låtar som spelades. :P
Blev lite dans och snack, och en en tidig hemfärd för min del.
Gick hem och la mig bredvid en lagom deckad Hampus, hihi. :D

I morse sken solen, helt underbart. Jag och Hampus duschade och fräschade till oss, sen begav jag mig hemåt.
Blev fix, trix och käk. :D
Jasse och Jasmina kom och hämtade mig, så körde vi ner till bränbollen där det var hyfsat med folk. :)
Jag slog dock bara 2 slag sen gav jag upp, hehe. Ingen ork i denna värmen.
Nu sitter jag uppe hos syster, pimplar vin och funderar på vart man ska festa någonstans. :D

Sköt om er godingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0