Tjocka vader, buntar av plugg ;O

Oops, dagarna bara går och min blogg blir allt tråkigare och tråkigare. Anledningen till det är fortfarande att jag har mycket i skolan, vilket innebär att jag inte ens hinner sätta igång datan när jag kommer hem då det ligger buntvis med läxor som ska göras på databordet. Smällar man får ta.
Snart tar jag i alla fall studenten, men inte får man njuta av det länge då man måste ut i arbetslivet så fort som möjligt nu när läget är som det är med jobben. Men det ska väl bli bra med det också.

Under dessa dagar jag inte varit inne och kladdat på datan så har jag i alla fall umgåtts en hel del med Bea (efter plugget). Vi har varit ute och gått en del, så nu är mina vader tjockt med ömma. ;D
Blev även lite promenad idag, glass och så också, trots kalla vindar. :P
Blev en runda inom hunehallen sen följde vi Emelie hem till Anton, då den lathögen inte orkade gå ut eller något. :P
Sen mötte vi upp Robin för att sen gå vidare in mot byn och möta Eddie. Gick lite och snackade och så.
Nu sitter jag hemma hos Hampus och laddar inför Andra Avenyn. :)
Sista dagen i skolan i morgon, i alla fall för min del, på torsdag blir det att bege sig till Ljungby för att göra den där äckligt onödiga risk 1:an. 600 kr för information om droger och alkohol som man redan vet allt om? Sucks!!
Jaja, nog för idag, sköt om er sötnosar.
Mycket fest i helgen har jag hört på långa vägar, så ring mig! ;) 070......., ni som betyder har mitt nr, BIG LOVE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0