Väla

Upp tidigt även denna dag, aldrig blir det tid till att sova. :O
Emma kom och hämtade mig hos Hampus och så begav vi oss till Väla, Dennis var också med. :)
Fullt med folk på väla, men vi sprang igenom affärerna ganska snabbt, under tiden som Dennis satt och fikade igenom alla timmarna. Hittade en hel del vårkläder, lite färgglada för en gångsskull. :D
Sen åkte vi hem, jag käkade och tog en snabbdusch, åkte sen ner till byn där jag mötte upp Bea och Lizelott. :)
Satt och snackade lite skit, sen gick jag och Bea och käkade lite gott på torget. :)
Efter det så gick vi och köpte hårfärg, så nu har jag precis färgat Beas hår. Hon är bara lite grön i pannan. ;P
Nu ska vi snart se om vi kan kirra någon bra film, sen får vi se vart vårkvällen tar oss.
Sköt om er allihopa. :)
Bilder på dagens inköp kommer troligen i morgon.
Pusstja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0