20årsparty :)

Lagom stressig dag igår, allt skulle hända just denna dag. ;P
Först så var det 19-årsfirande av Hampus, så fick kila dit en snabbrunda, hann dock inte äta något. Därefter kom Ida och hennes mamma och hämtade mig hemma.
Vi plockade upp Annie och Natta och åkte sen vidare till Traryd där vi gratulerade Emma. Hungriga som bara den var vi allihopa, men Rebecka var lite sen så vi fick vänta. Fint folk kommer alltid sist!
Men så äntligen anlände Beckis och maten kom fram på bordet. Det bjöds på klyftpotatis, fläskfilé, pepparsås och wokade grönsaker. Väldigt gott! :)
Efter maten satt vi och pratade lite skit, och sen så kom efterrätten fram. Det blev kladdkakebitar med grädde och hallon, helt underbart. Och därefter kom det såklart fram chips och dipp. En riktig tjockisdag, me like! :D
Vi satt och pratade en massa och kom sen underfund med att vi hade placerat oss rätt roligt runt bordet.
Vi brunetter satt på ena sidan, och blondinerna på andra, lite knas faktiskt.
Rebecca Demberg kom också lite senare, sen fick vi skjuts ner till festivalen i strömsnäs. Där var väl inget vidare ös, i alla fall inte för mig/oss som var nyktra och inte hade någon vidare lust att lägga 150 kr på att gå in på R1. 150 kr för en pub i strömnäs, hallåw?
En efterlängtad Elin kom även på besök till strömsnäs. Som jag har saknat denna underbara lady. Brun, fin och glad var hon. <3
Efter lite mingel i strömsnäs ringde Ida sin mamma, och så åkte vi hemåt. Jag åkte till Golden där jag plockade upp Hampus. Gick hem och tittade en liten snutt på "KungfuPanda", sen somnade jag gott. :)
Tack för en underbar kväll igår Emma! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0