Ben/ryggvärk

Jobb, jobb och jobb, men jag ska inte klaga, jag är väldigt glad över att jag får in lite kosing.
Jag ska dock klaga lite ändå. Har stått och stansat hela dagen och har något ont i benen och ryggen. Och det var ju inte precis någon som kunde hjälpa mig att rensa ut det jag stansat heller, trots att jag blivit lovad hjälp. Så det fick bli snabbt arbete och många tunga lyft. Helt slutkörd nu. Blir samma i morgon så att jag kan få undan skiten.
Stack till Sandra en snabbrunda efter jobbet, var tvungen att prata av mig min ilska lite, och få lite medhåll. ;D
Blev även bjuden på en väldigt god soppa som Ronny kokat ihop. Han får nog helt enkelt lägga grävmaskinerna åt sidan.
Ikväll blir det lugnt, jag orkar inte gå en meter till idag. Ska äta våfflor med familjen sen, det gillar vi! :)
Och som vanligt blir det att slänga ihop något inför jobbedagen i morgon, är äckligt sugen på kanelknäckebröd med någon smaskig ost på, eller vad säger du Sandra? ;)

Nu över till chipsen, pusshej :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe kanelknäcke är de bästa ;)

2009-08-13 @ 10:48:16
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0