Hässleholmsfestivalen

Oj, nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen. Men det har varit mycket nu, jobb och sånt, vilket leder till trötthet, och då startar man ju inte gärna dumburken.

Igår åkte jag och tjejerna ner till Hässleholm. Jag körde och Rebecka, Ida och Elin partajade på. Vi åkte hem till Lina S på förfest, dansade lite. Därefter gick vi ner mot stan. R, I & E skulle tvunget köpa en ballong, och satt sen och drog in helium och pratade lustigt, vilket sen ledde till att dem ville köpa en till. Efter ballongtramset gick vi till Kingan och skakade lite rumpa. Kände mig dock lagom obekväm då jag inte hade en ynka droppe alkohol i kroppen. Det sög lite.
Men som tur var ville Becka hem vid 1-tiden, så vi körde. Elin stannade kvar.
Väl hemma i Markaryd drog vi en byarunda, lagom dött. Körde hem ett par stycken och träffade sen Bea en snabbrunda och pratade lite.
Sen gosade jag ner mig gott i sängen när jag kom hem. Lagom trött efter en lång och tuff dag.

Idag ska jag umgås me min pojk! <3

Pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0