Irritation

Dagen igår var helt okej, jobbet gick snabbt och därefter åkte jag och Lina in till Hässleholm och tog en fika. Eller ja, vi köpte lite toast och sånt mys på Café Hörnan. :)
Sen körde jag hem, somnade bara lite halvt på hemvägen. (A)

Hard work, work today.. ne, det är väl ingenting som intresserar er, alltså angående mitt jobb. Men jag måste skriva av mig, och idag av irritation. Varför är folk så dumma i huvudet att dem gör tvärtemot instruktioner dem fått? Hur svårt kan det vara att göra rätt för en gång skull, idiot!
Jag jobbade idag över till 17.30, vilket räckte gott och väl, för irritationsbubblan var inte långt ifrån att explodera, det vill jag lova.
Men men, till slut kom jag i alla fall äntligen hem, och där serverades det pasta carbonara, yummi.
Därefter åkte jag ner och pussade på Hampus lite, för att sen åka vidare ut till mormor på en liten snabbvisit. Mamma och syster var också där, mys! <3
Efter fikat åkte vi hem, åkte inom systers nya lägenhet, ME LIKE! Snart flyttar jag också, wohoo! :D

Hoppas ni haft en bra dag allihopa, i morgon är det äntligen helg. SOM JAG LÄNGTAT! Pusstja

Kommentarer
Postat av: Emma

Vadå flyttar? du menar hem till mig eller? haha..

2009-08-28 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0