Ljungbydagarna

Aldrig har jag varit så trött, en hel veckas arbete är ju inget man är van vid precis. I alla fall inte med sådana tider.
Men men, efter jobbet åkte jag och Lina ner till Hässleholm där jag skulle hämta ett par skor. Därefter körde jag hem mot Markaryd, inom Hampus en snabbrunda och så hem, in i duschen, fixa mig och käka. Som jag stressade.
När jag var klar skjutsade pappa mig bort till Ida, kan tyckas att jag är lat, men jag hade faktiskt höga skor och alkohol, det orkar man ju inte bara.
Väl hos Ida korkade jag upp vinet, och så kom Elin också. Satt och snackade lite skit, sen ringde vi Robin. Han och Dege kom och hämtade oss och skjutsade oss till Ljungby och Ljungbydagarna. Vi gick vidare på fest hos Matte, där vi bara stannade en liten stund. Sen for vi ner på stan, inget vidare ös. Eller jo, det var mycket folk, och andra hade säkert roligt. Men att stå i kö in till Harrys, med massa okänt folk och massa kön i arlset var ju inte det bästa. Eller vad säger du Elin? ;) Och Ida stod och viskade dvärgar i öronen. :D
Elin och Ida köpte sig lite mat, och så satte vi oss i öltältet och sjöng lite, Sandra mfl var också där.
Sen blev vi trötta på Ljungby, så vi ringde till Emma och gick därefter till Chaplins och pratade med Rebecka och Rebecca. Sen kom Emma och hämtade oss, för Ljungby var ju fan inget kul, i alla fall inte detta år och denna dag.

På måndag, direkt efter jobbet sticker jag till Totte och lämnar in min kamera, har inte funnits tid innan. Så snart kommer det upp lite bilder för er som är intresserade. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0