Lördag och Väla

Vaknade tidigt denna dag, trots att jag bestämt mig för att sova vääldigt länge. Vaknade av att näsan var helt igentäppt och förstod då att jag gått och dragit på mig en liten förkylning nu igen. :/
Jag steg i alla fall upp käkade frukost och tog därefter en snabbdusch och fixade iordning mig.
Hämtade därefter Robin och Johan som följde med mig till Väla, tack för det! :)
Väl framme möttes vi av en något fullproppad parkering, men där fanns klart plats åt oss också. :) Inne på Väla tappade jag lusten till att shoppa helt, hittade i princip ingenting, bara några baströjor och en kofta. Blev en ganska snabb runda på Väla. Stackars Robin och Johan sprang efter mig som en svans under hela besöket, dock deras eget val. ;P
Sen åkte vi hemåt, påvägen hem kom det en jävla regnskur, som alltid när jag kör till el. från Väla. Såg absolut ingenting och ville nästan lämna över ratten till Johan. Hade dock blivit en utmaning då vi befann oss på motorvägen. ;P
Men vi klarade oss, vi kom hem till lilla Markaryd. (A)
Jag åkte hem, käkade och satt och kikade när familjen + moster och kusin satt och spelade Buzz. Sen blev det dusch, därefter åkte jag hem till Hampus. Åkte ner och köpte snacks och tittade sen på film. :)
Jag somnade därefter väldigt gott. Vaknade vid 03.30 av att Hampus fortfarande satt uppe, så gick upp och gosade lite, sen somnade jag snabbt igen.

( skulle egentligen festat igår, fick dock inte tag i drickan då den stod längst in i garaget, bakom Emmas alla möbler. Dessutom orkade jag inte heller, var duktigt trött efter tidig morgon och shoppingtur. ;P)

Tack Robin och Johan för att ni räddade mig genom att följa med till Väla, då slapp jag åka ensam, även om så var planerat! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0