Pest & pina

Efter en skön helg så lyckades jag faktiskt komma upp till jobbet, trots att Hampus låg kvar i sängen och gottade sig. Men han kom upp sen vid 06.30 när jag skulle köra, så skjutsade jag han hem.
Gasade på som bara den till jobbet för att vara i god tid, väl där mådde jag väldigt dåligt. Försökte hålla ut till fikarasten i alla fall, och det lyckades jag med. Sen fick jag säga till chefen att jag nog fick åka hem, men det såg han ju klart på mig, att jag absolut inte var pigg. Jag kallsvettades, hade huvudvärk och kände mig väldigt snurrig. Så hemvägen var pest och pina även den. :(
Körde inom kiosken och köpte mig en cola, sen åkte jag hem och slängde mig bums i sängen. Tog ett tag för mig att somna, frös som bara den så det fick bli dubbla täcken. Jag har nog aldrig frusit så mycket. :O
Kl. 14.30 vaknade jag och huvudvärken var fortfarande lika jävlig, så det blev upp och slänga i sig ännu en huvudvärkstablett, la mig på soffan och läste och sen in i duschen. Efter duschen kände jag mig klart mycket piggare, men efter bara ett par minuter blev jag genast dåsig igen. Så dagen idag har väl inte varit någon höjdare precis. I morgon blir det jobb, oavsett vad. :/ - Måste få ihop lite pengar så jag kan leva livet lite..

Nu väntar jag bara på att Hampus ska höra av sig, sen blir det sängen.
Sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0