Race

Helgen har varit väldigt lugn, och jag är överlycklig då jag fått löneförhöjning, känns alltså bra mycket roligare att gå till jobbet nu, än vad det gjorde förut. :D
Jaja, efter jobbet i fredags åkte jag inom Hampus en runda, och därefter hem och fixade och donade lite. Det blev käk och sen ner till byn och ställa bilen. Elin, Bea & Alexandra plockade upp mig ( Grattis till körkortet Elin <3) och så körde vi ner till bilutställningen vid Volvo. Därefter var det race nere vid Nibe. Innan vi kunde gå dit och kika fick vi dock lite problem med Elins bil. ;P Bea lyckades ta ner rutan på bilen, och Elin hade glömt meddela att den var sönder. Så vi fick inte upp den igen. Fick stå och dra i den, och klok som Elin är så tog hon en avbitartång och skulle dra med den, och klippte därmed av en bit av bilrutan. Mycket klokt! ;)
Tillslut lyckades vi i alla fall och kunde gå och titta på racet. Sjukt mycket folk och jag blev lagom förälskad i den svarta Mustangen, antar att alla andra också blev det? Urläcker ju! :D
Efter racet drog vi en runda till shell, tjockt med snutar överallt och mitt ena halvljus är sönder på bilen, så dem blinkade lite på mig. (A) Nervös!
Kön på Shell var ju lagom lång, dessutom stod där en konstig snubbe i kön bakom oss och snackade om att han skulle gå ut och hämta sin pistol och skjuta folk i knäskålarna. Då kan jag väl erkänna att jag blev lite rädd, kände mig dock säkrare igen när jag såg att polisen anlände. ;D
Efter att vi mättat våra magar åkte vi hemåt, och jag somnade gott i den renbäddade sängen. :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0