Röckla

Träffade Louise en liten stund på dagen, snackade lite skit. Hade ju såklart väldigt mycket att prata om efter alla dessa långa avbrott som vi inte ses, bara för att vi bor sådär lite halvlångt ifrån varandra. ;P
Det var i alla fall trevligt. Därefter körde jag hem och gjorde ett tappert försök med att bli fin inför kvällen. Och så åkte jag mot Traryd där jag hämtade upp Emma. Vi körde hem till Rebecka som skulle bjuda på mat.
Annie och Natta kom också, precis samtidigt som vi. Sicken timing. :)
Vi började fixa med maten, som självklart blev tacos, yummi! Vi satt och åt ett bra tag, och sen spelade vi Galenpanna, om jag inte minns fel. Väldigt festligt. Och så kom Ida. Det blev lite tv, prat och kladdkaka. Sen körde alla hem mot Markaryd igen.
Jag och Rebecka drog en runda i byn, körde hem mamma och pappa och sen kollade vi läget på Golden. Rätt bra ös, verkade roligare än vanligt och vi satt där nyktra och avundades alla onyktra tomtar som fjantade runt på dansgolvet.
Dags för stängning och jag och Hampus åkte hem. Jag drog med mig Kim till Shell för att inhandla lite Coca cola. Fick även ställa upp för mig sjuka kusin och köpa lite snacks åt honom. :)
Sen blev det film med älskling, jag somnade dock väldigt snabbt.

Idag har jag varit ute hos Elin, hon kladdade med färg i mitt hår, och det blev konstigt nog bra, trots hennes kladd. HAHA!
Tack pärlan <3
Nu ska jag fixa mig, åka till kusin, och sen partaja med tjejerna.
SOLONG SUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0