ta-hand-om-dig-själv

Och ja, som jag sa så hade jag en ta-hand-om-dig-själv-dag igår, rätt skönt att vara för sig själv lite faktiskt. Rensa hjärnan och slippa öppna käften, mer än för att stoppa in en morot med dipp på. ;P
Satt och mös i soffan framför tv:n med datan i knät. Syster kom upp en runda sen, och packade lite inför flytten, vilket vi även ska göra idag. ( Jag hjälpte ju inte direkt till igår) .
Jag har i alla fall fräschat till mig, ser dock fortfarande ut som ett troll i huvudet, men det är smällar man får ta.
Nu ska jag ner och köpa kanelknäckebröd och yoghurt till jobbet i morgon, sen blir det upp till syster och packa ner alla köksredskap. Kör troligtvis ut till mormor en snabbrunda sen, om hon är hemma. Saknar henne! <3

I can't stop this feeling, deep inside of me :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe vi hade ju kört hem när du ville så du orkat gå upp. :P

2009-08-16 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0