Värk

Kl. 06.00 i morse ringde klockan, jag steg upp, slängde i mig en huvudvärkstablett (som jag numera lever på), och gick och la mig igen. Kände mig fortfarande inte pigg efter nattens hårda sömn så jag fick bli hemma även idag.
Huvudet värker hela tiden, eller inte huvudet, men typ pannan eller något. Som när man har bihålsinflammation ungefär.
När jag vaknade slängde jag mig direkt i duschen, sen blev det soffan med en bra bok.
Därefter körde jag ner och hämtade mat på pastavagnen, syster var hungrig OCH trött, så jag fick köra trots min yra skalle. Det funkade helt okej. Körde inom Hampus och pussades lite innan jag körde hemåt med maten.
Som vi krängde, satt ute i solen och njöt lite, kände dock att det inte var något vidare för skallen, så fick gå in igen.
Blev soffan hela dagen, och lite data.
Nu har jag varit nere och tankat bilen, ifall att jag skulle må bra i morgon och kunna åka till jobbet.
Nu ska jag stänga ner datan och ringa Hampus, sen kila i säng.
Ni får hålla tummarna på att jag blir bättre till i morgon, i alla fall tills på lördag, för då är det party för hela slanten.
Pusstja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0