Vitaminer

Yeey, jag orkade upp till jobbet i morse, trots dåligt med sömn i natt. Tvunget att jobba nu, var sjuk nästan hela förra veckan, finns inte tid att ligga hemma och vara sjuk. Dags att slänga i sig massa vitaminer så man håller sig frisk sålänge man har jobb. Jobbedagen gick i alla fall relativt snabbt, väldigt skönt.
Åkte inom Hampus (as usual) efter jobbet. <3 Därefter åkte jag hem och käkade. Mormor och morbror var på besök, hjälpte syrran att städa lägenheten inför besiktningen. :)
Nu har jag i alla fall duschat och känner mig bra mycket fräschare än när jag kom hem.
Tänkte slänga ett öga på alla roliga bloggar som jag följer, står alltid något spännande.
I morgon kommer lönen, och jag längtar tills på lördag då jag ska åka och spendera massor av pengar på kläder, skor och väskor. :D

Ha det bra alla godingar där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0