Chillidillidoohoo

Helgen har varit precis som den ska, en lugn dag och en lite mindre lugn dag. Det är väl så det ska vara om jag förstått allt rätt? :D
På fredagen blev det någon enstaka byarunda och därefter en runda till Shell, åkte och hämtade Hampus, slängde oss framför tv:n och hade det mysigt. :)

På lördagen blev det party för hela slanten. Började dock ganska lugnt, med film och mys med älskling på dagen. Sen kom Robin och Johan och hämtade mig. Drog och hämtade mat på Golden, och sen upp till Emma på förkrök.
Efter en stund kom även Dante mfl. och hälsade på, vi spelade mitt förfest spel, och kom väl igång rätt bra på det. :) Sen gick vi ner till Bacchu's en runda där det inte var allt för mycket folk, men det räckte gott och väl. Rebecka dök upp helt plötsligt, och jag blev lyckligare än någonsin. :)
En något kort efterfest hos Johan B, därefter Shell, sen åkte jag upp och la mig hos syster och tittade på PH XL, och sen somnade jag gott. :) 

Söndagen var lugn. Var uppe hos syster hela dagen, storstädade hennes lägenhet som tack för att jag fick låna den. Det blev läckert. Det blev dusch och fix, Hampus hämtade mig, och så åkte vi hem till mig och tittade på film. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0