Datajävel

Ingen övertid denna veckan, än så länge i alla fall. Lagom skönt faktiskt. Och om jag skulle ha en massa stavfel här så beror på att jag knappt ser vad jag skriver då mitt grafikkort börjar pajja, så det är konstiga mönster över hela skärmen, gissar på att det är grafikkortet. Men jag är ju inget proffs, så det kan lika gärna vara något annat.

Om dagarna är jag helt slut, jag kan nämligen inte sova om nätterna, varför vet jag inte. Sömnpiller, jatack! Huvudvärken vägrar att släppa, förmodligen min trötthet och allt jävla strul runtomring just nu. FUCK IT!

Nehe, nu ger jag upp för idag, ingen mening att sitta här när man inte ser vad man gör ju. Sköt om er godingar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0