Donut

För er som bryr er, så lever jag fortfarande, även om det inte märks här på bloggen alla gånger. ;P
Jag jobbar och hänger, och nu finns endast ett litet blåmärke kvar på min handled där knutorna satt, värken försvinner väl med tiden skulle jag tro.
Veckan har gått supersnabbt och i morgon blir vi bjudna på landgång på jobbet, ska bli smaskigt. Och så blir det såklart lite julavslutning och sånt mys. :)
Kanske blir att jobba någon dag i nästa vecka, lite saker som måste skickas innan vi tar julledigt. Men man får ju hoppas att vi slipper.
Igår var jag ute och gjorde donuts med bilen, drog handbromsen och sånt festligt. Robin som lurade i mig att busa med bilen. Vi överlevde i alla fall, jag är ju en erfaren förare.. HA-HA-HA!!
Blev även lite snöbollskrig, eller vad man nu ska kalla det. En viss person lyckades ju träffa mig i ansiktet med en snöboll, då gick jag loss! ;D
Därefter hem, och så kom Hampis hit! <3

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Tänkte slänga in lite musik på mobilen under tiden som jag väntar på att varmvattnet ska anlända. ;P Har varit så sur idag på jobbet för att jag inte fått låna Emmas musik, så dags att slänga in lite nytt på min lur nu.
Sen blir det utemat och rulla runt i snön. :D

PUSS!

Lina Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0