Ett bekymmer mindre :)

Åkte hem från jobbet idag, ganska så direkt när jag kom dit. Mådde väldigt illa, så jag orkade inte stå kvar där.
Körde hem och la mig på soffan och tog det lugnt, kunde dock inte somna, så låg och tittade på alla dåliga tv-program. Tröttnade till slut och körde ner till Konsum och köpte lite skvallertidningar.
Sen kom nervositeten, kl. 15.45 var jag hos doktorn för att ta bort mina knutor. Fick såklart inte komma in exakt då jag fått tid, vilket gjorde mig ännu mer nervös. Väl inne hos läkaren så gick allt okej, hatade dock den stickande känslan när han tog bort knutorna. Men det fick gå, kanske kan jag nu jobba utan att lida. :)
Är dock aningen svag i handleden just nu, så får jobba lugnt i morgon.
Efter läkarbesöket åkte jag hem och la mig en runda, kände mig lite yr, var väldigt obehagligt när man kände hur han rotade i min arm. ;P
Därefter åkte jag ner och handlade lite mat, sen fick pappsen ta över. Det blev makaroner och köttfärssås.
Nu sitter jag bara här och glider runt på nätet. Ska slänga mig på soffan och mysa med familjen nu, sen kommer Hampus. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0