Julhelg

Nu var det ju ett par dagar sen jag uppdaterade bloggen, och även några dagar sen det var julafton. Hoppas alla haft en lika fin jul som jag, med många fina klappar och mysigt sällskap. :)
Nu inväntar vi alla nyår, som förhoppningsvis ska bli bättre än dem andra åren, då det alltid slutat i tårar. :/ Sånt gillar vi inte.
Men i alla fall, med jul kommer fest, och på juldagen blev det förfest hemma hos Johan, sen vidare till Frida då hon firade sin 18-årsdag. Trevligt. <3
Därefter blev det hotellet, fick stå i kö ett bra tag ute i regnet. Väl inne var det inte så kul, eller jag hade inte kul, var mest irriterad.
Fick i alla fall lätta på hjärtat lite, därefter hade jag ingen lust med fest mer, så jag gick hem till Emma, och Hampus hängde på. <3 Det blev mormors hembakade bröd med julskinka på, och så lite köttbullar vid sidan om, bättre fyllekäk finns väl ändå inte? :)

Lördagen blev lugn, låg hemma hos syster med Hampus hela dagen. Var hemma och åt en snabbrunda också.
Hyrde film och köpte chips och dippa. Kände mig lite krasslig, och är fortfarande det. Så det blev som sagt väldigt lugnt. <3

Och nu är jag precis hemkommen efter en hård kamp med alla giriga bithes på Väla. Lite hittade jag, men hade inte precis någon ork att leta massa när det var så trångt och varmt. Dessutom låg i princip alla kläderna i stora högar på golvet, inte alls kul ju. Respektlöst! 
Jaja, nu ska mamsi köra och hämta pizza så jag får i mig lite mat. Sen får vi se vad som sker.
Blir förmodligen lugnt. Är dock sugen på att åka iväg och göra något, slänga lite klot eller vadfan som helst utöver det vanliga. :P

Sköt om er, så ska jag försöka visa mig här lite mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0