Superduper

Ja, helgen har varit helt underbar måste jag faktiskt säga. Jag är i alla fall nöjd! :)
Det blev aldrig av att tvätta bilen i fredags, jag åkte och hämtade Rebecka istället, vi käkade sen drog hon igång med drickandet. Satt uppe hos Simon och pratade om allt mellan himmel och jord, trevligt. :)
Därefter körde vi ner mot Bacchu's, inte så jättemycket folk så det blev väldigt lugnt. Vid 2-tiden skjutsade jag hem Rebecka och en något onykter Simon, efter att jag skjutsat hem folk åt lite olika håll så åkte jag och tankade, med Robin som sällskap, därefter rullade jag hemåt och la mig.

På lördagen blev det upp tidigt, eller ja, kl 10.30 i alla fall. Fixade och donade och åkte därefter och köpte frukost, sen plockade jag upp Hampus och Kim. Och så körde vi mot Väla. :)
Handlade lite julklappar, och för en gångsskull handlade jag inte en massa saker till mig själv, blev bara ett par byxor. Resten julklappar till dem jag älskar. :)
När vi var färdiga på Väla körde vi mot Malmö, där vi hälsade på Hampus syster. Vi blev bjudna på lussebullar, julgodis, glögg och allt annat som hör julen till. :)
Vi hjälpte även till att klä granen, eller jaa, jag knöt bara på lite snören på kulorna, hade så fruktansvärt ont i magen.
Jaja, Hampus hade i alla fall köpt sig en radiostyrd helikopter som han självklart skulle ut och leka med, och tjoff, så råkade han flyga upp den på grannens tak. Evelinas pojkvän fick klättra upp och hämta den, men så kom han inte ner igen då stegen var för kort, lagom festligt. :D
Efter lite skratt och trevligheter åkte vi hemåt igen. Även inom Donken såklart. Det blev hem och duscha och stressa, därefter blev det party hos Johan. Trevligt trevligt! :)
Sen vidare till Bacchu's, dock mindre trevligt, men det gick. ;P
Tack alla för en trevlig helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0