Tåwta

Det här låter kanske helt sjukt, men denna jobbedagen har faktiskt varit lite smått underbar. Den har gått väldigt snabbt, och dessutom blev vi bjudna på tårta, eftersom att någon på företaget fyllde 50. Kul med födelsedagar ibland. ;P
Och tårta som jag varit sugen på i evigheter, slipper jag nu köpa själv, då jag som sagt blev bjuden idag. (A)
Efter jobbet blev det snabbt hem, packa, upp till Emma och duscha, och nu ska jag snart äta bakpotatis och därefter träffa Jessica. <3
Sen får jag se vad som händer.

Jag är jättesugen på Donken, men det får bli i helgen, kan ju inte svika mamsi nu när hon fixar min favorit, bakpotatis! :D 
 


En dag efter jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0