Bad day

Nu är jag bara tråkig, vissa dagar har jag ingen skrivlust eller ens livslust, och idag är det en sån dag, tyvärr. :/ Men det får ni stå ut med, det kommer förhoppningsvis ljusare dagar då jag är på bra mycket bättre humör än vad jag är idag.

Hade sovmorgon till 09.20 idag, skönt. Steg upp och försökte slita upp Hampus, men lyckades inte så bra. Vågade inte tjata heller då hade han blivit sur på mig. ;P
Jag gick i alla fall till skolan och mådde sådär lagom dåligt av att vara där, men jag fullföljde alla lektioner och begav mig sen hem till Hampus. Slängde mig på sängen (som vanligt efter skolan), men jag hann inte somna förrän min syster ringde och sa att vi skulle åka hem till Timsfors. Så jag pussade Hampus hejdå och åkte hem. Tog mig en dusch, och så begav vi oss till mormor. Fikade och snackade lite, jag pluggade även lite, då min svenska uppsats måste lämnas in i morgon. Är dock inte färdig med den ännu. :/
Nu sitter jag bara här och glor och väntar på att Hampus ska höra av sig, saknar honom! <3

Nu ska jag titta på tv, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0