Frågor :)

Är lite uttråkad just för tillfället, och lämnar jag datan så tar min lilla datanörd till kusin datan, och det kan jag ju inte tillåta!

Här kommer lite frågor ;P

Vem ringde dig senast?

Sandra

Vem kramade dej senast?
Ellan

Vad står det i ditt sjätte sms o vem är det ifrån?

Jag känner mig inte riktigt i form för att vara social :P, av Hampus 

Vad brukar folk få för intryck av dig?
Hm, liten & tuff ;P

Har du någon gång klätt dig horigt?

Naej?

Har folk kallat dig slampa?

Inte vad jag har hört

Har du kallat någon för slampa?
Japp

Har du slått någon riktig hårt?
Ja

Använder du parfym?

Sjävlklart

Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?
Rumpan

Vilka slags killar faller du för?

Det är väl olika, Hampus är i alla fall helt underbar <3

Vad kollar du på först hos en kille?
Utseendet lockar, men personligheten är väldigt viktig

Vill du ut och festa nu?

Nej, fick tillräckligt igår

Vad är klockan? 
19.42

Vilken färg har din mobil?

Röd just för tillfället

Vad ska du göra nu? 
Fika, sen åka ner till Hampus
 Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?

Japp, har väldigt svårt att lita på folk

Är du social?
På fyllan ;P

Känner du att du orkar en fråga till? 

Ja, har inget bättre för mig

Vad tänker du när du vaknar?

Öhh, 10 minuter till!!!!!!!

Kan du gå utan smink?

Ja, men känns naket ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0