Fredag & fest :D

Som jag sa, fredagen firar vi med lite fest. Och fest blev det, jag drack dock inte så mycket. Var verkligen inte sugen på att festa så blev bara 3 öl och lite smakprov. ;P
Men i alla fall, kvällen började med att mormor, mormor, Uffe och Rolf kom hit och käkade porterstek, mycket gott. :) Mamma skjutsade mig till Robin, där Per också befann sig. Vi drack lite och sen gick vi upp till Anton, som numera kallas Bajsnisse. Fick vänta på honom ett bra tag innan vi kunde bege oss mot Ellan. Men så till slut kom vi iväg, gick upp till Ellan, spelade lite kort, fast jag tittade ju bara på. Och så fick jag äntligen träffa Elin K, du har varit efterlängtad! <3
Det var en hyfsat trevlig fest, kunde dock haft roligare om jag druckit mer. Sen kom en haltande Hampus upp till Ellan också, så vi fick ju halta ner mot byn lite sakta. ( Han blev tacklad på innebandymatchen tidigare på dagen).
Gick inom Marinan en sväng, ganska fullproppat, men ute var det ju kallt. Så vi begav oss till Golden, där vi satt och pratade med Hampes pappa och någon polare till han. Jag sa väl inte så värst mycket, men det var lagom kul att lyssna på deras snack. ;P Där satt vi tills dem stängde. Sen gick jag och Hampus hemåt.
Väl hemma började vi fixa lite käk och så, men klantig och full som Hampus var, så tappade han ju tallriken, glas över hela golvet, och jag tuggade även lite glas då jag var dum nog att sätta tänderna i maten även om den varit i golvet. Jag var ju faktiskt hungrig. (A)
Hampe deckade ganska så direkt, så jag valde att också försöka.
Tack för en hyfsat trevlig kväll allihopa! :)

Drinken

Kommentarer
Postat av: Per

Haha haltande hampe:P.. Föresten du gjorde en spricka i min tånagel när du stog på min fotxD , ont gjorde det men jag höll masken:P.. Ha det bäst snart dags för nästa fest!

2009-02-22 @ 19:13:35
Postat av: Lina

Det är faktiskt synd om honom.

Oj, det var inte med flit, men du erbjöd din fot, så skyll dig själv. ;)

Jaförfan, fredag nästa ;P

2009-02-22 @ 19:33:27
URL: http://locoenelcoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0