Helgen

Helgen blev inte riktigt som planerat, eller... inte alls som planerat faktiskt! :O
fredagen skulle Ljungbytjejerna kommit ner, så vi skulle haft tjejkväll hos Sandra, men de kom aldrig så jag och Sandra käkade och hade trevligt med Sandras föräldrar och deras gäster, sen drog vi ner till hotellet vid 22.30 tiden. :)
När vi kom dit var där inte särskilt mycket folk, max 3 pers som dansade. Haha. Men senare bara öste det in folk, hela hotellet var helt fullpackat och jag och Sandra skakade rumpa som aldrig förr, precis som alla andra som också befann sig där inne. ;P
Lite innan kl. 02.00 gick vi ut och tog våra väskor från garderoben så att vi skulle slippa den långa kön. Jag vandrade mot Hampe och Sandra vandrade hemåt. Hade en mycket trevlig kväll med dig vännen, äntligen kändes det som förut igen. Jag älskar dig Sandra! <3








Lördagen blev inte heller som planerat, jag skulle egentligen åkt till Ullared med mamma, pappa och syster men jag var allt för bakis för att orka. Drack egentligen inte alls mycket på hotellet, men alla som känner mig väl vet att sprit inte är något för mig. Mår aldrig särskilt bra av det, hur lite jag än dricker! (A)
Men blev en Cosmopolitan, snapsar och ett par öl i alla fall. Hade en väldig huvudvärk när jag vaknade och kände mig lite osäker i buken, haha. Men jag steg upp, plockade iordning lite på Hampus rum och så vandrade jag hem mot Emma där jag tog mig ett par mackor och en dusch. Underbart!
Hampus kom och hämtade mig och vi åkte hem och la oss en runda, sjukligt trötta. På kvällen blev det lugnt. Jag & Hampus lånade pappas bil, plockade upp Emma och åkte hem till mina kusiner ute i Högalt och käkade kebab och spelade Buzz, festligt som fasen. :) (2 rävar och ett rådjur, jag blev lite smått rädd för att åka snabbt på skogsvägarna)
Jag mådde dock väldigt illa under kvällens gång, p.g.a min magkatarr skulle jag tro. Drack ju alkohol dagen innan vilket alltid förvärrar det hela. :/
Vi åkte hem ganska sent, och vi var väldigt trötta, så jag och Hampus somnade direkt när vi kom hem. <3






Och så kom söndagen, helgerna går verkligen snabbt, så tråkigt. :(
Jag och Hampus låg bara hemma och degade. Åkte och köpte lite candy på kvällen, men det var nog den enda rörelsen vi gjorde under dagen. (A) Jag köpte även ett par skvallertidningar, klarar mig inte utan dem. <3

Tack alla för en helt underbar helg, bästa helgen på länge! :)

                                                                                                                                                                  Jag älskar dig Hampus! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0