Lördag

Sista sovmorgonen i morgon, sen sätter skolan igång igen, usch och tvi. Men man kan inte annat än att gå dit och kämpa.
Vaknade ganska tidigt idag, men somnade om under tiden som jag låg och väntade på att mamma och pappa skulle komma hem från IKEA. Och Hampus var ju väldigt bakis så honom kunde man inte gosa med, han låg ju bara och snarkade, hihi. ;P
Åkte hem och käkade och duschade, satt lite vid datan och så. Sen åkte jag ner till Sandra. Jag skulle egentligen träffat Rebecka, men hon ville så gärna festa nu eftersom att hon hade varit sjuk, och det förstår jag, så det accepterar jag. :)
Så jag åkte som sagt ner till Sandra istället, och eftersom att hon åker till Lindvallen i morgon så passade det bra att vi fick ses lite idag. Satt och pratade lite skit och så en liten stund. Sen skjutsade hon mig till Hampus så jag kunde lämna lite apelsiner och cola och sånt som är gott och bra när man är bakis. Och nu sitter jag hemma hos syster, ska alldeles strax äta världens godaste mat. Det blir hasselbackspotatis, fläskfilé och Emmas goda sås, den slår inget. Mums. <3
När jag käkat ska jag kila upp och ta hand om min älskling, och sen blir det att gå ner och titta när Joel spelar lite senare. Och så får man ju inte missa "Hot Chick" som går på tv4 kl. 21.35 idag. Mycket kul film. :D

Ha en bra lördagskväll, och ni som ska dricka, ta det lugnt med alkoholen. :)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för att du påminde mig om hot chick ;).

2009-02-21 @ 21:59:24
URL: http://sandiiev.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja, vill verkligen ha dit recept. Dina bullar så mycket godare ut en mina ;)

De lovar jag ;) men jag ska inte till kläppen ska till Lindvallen sötnos :) <3 love yoou.

2009-02-21 @ 22:02:14
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0