Lördag-söndag

Lördag, maten som jag åt hos syster vart helt underbar, blev bra mätt. Pälsade sedan på mig för att ge mig ut i snöstormen och gå hem till Hampus. La oss och tittade på tv och Kim var gullig och sprang ner och köpte chips åt oss. :)
Hann aldrig ner till fritidsgården och titta när Joel skulle spela. Han skulle spelat kl. 23.00, men så ringde Johan och sa att han spelade redan då vid 22.00, och då hade han redan spelat halva sitt gig, så det var inte lönt att vi gick ner där. Med tanke på att Hampe skadat benet så hade vi aldrig hunnit komma ner i tid. ;P
Så vi låg kvar i sängen och tittade på "Hot Chick", älskar den filmen. Sen låg vi och kikade på "Merlin", ett program som Hampus gillar. Jag börjar lära mig att gilla det nu, haha. ;P

Söndag, vaknade ganska tidigt, men var enormt trött så jag somnade om igen. Hampus låg och kittlade pussade på mig, men lyckades sova ganska gott ändå. Sen vaknade jag av att han tog kort på mig, uuee, ursnygga kort verkligen. ;P
Han gick upp och fixade lite frukost till oss, och så låg vi kvar framför tv:n lite. Vi duschade och gjorde oss i ordning, och så åkte vi till Kvantum och handlade lite. Och så körde Hampus hem mig, och nu sitter jag här och gör ingenting. Ska väl snart plugga lite religion så jag får det avklarat snart.

Hatar söndagar!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0