Lördag

Igår var en bra dag, mådde dock lite dåligt under dagen då jag har väldigt ont i min näsa och panna, troligen bihålsinflammation. Lagom tråkigt. :/
Men i alla fall, efter jobbet ringde jag Hampus, men då var han nere hos sin pappa. Så att fördriva tiden lite så gick jag in på Roséns och bytte min Tomas Sabo balock som gått sönder, fick en helt ny. :) Sen gick jag vidare in till SkoSven där jag köpte mig ett par nya skor, svarta pumps, döläckra, i alla fall i mina ögon. Kommer bilder senare.
Sen hörde Hampus av sig och sa att han var hemma igen, gick dit och la mig och gosade lite med honom. Mamma kom och hämtade mig, köpte med oss mumsiga semlor hem. Sen blev det dags för mig att hoppa in i duschen. Åkte hem till Sandra, då hennes mamma fyllde 40 år. :) Hade köpt med mig en flaska med fint vin till henne. Halkade dock påvägen in så hela vinpåsen blev full med snö. ;D
Gick in och fixade mig lite, då jag inte hann göra det hemma. Sen så bjöds det på smörgåstårta, och eftersom det var öppet hus så ramlade folk in lite då och då. Mycket trevligt. Blev ett bar glas vin och ett par snapsar jäger, mycket festligt. :)
Sen skulle Sandra och Aldin åka hem till Strömsnäs, så jag begav mig hem till Simon, där Robin mötte mig. Gick upp en runda, satt mest och glodde. Jag, Stolle och Ellan gick sen hem till Sandra igen. Stolle och Ellan sjöng lite kareoke, sen gick allt folk, så vi dunstade vi också. ;P
Gick en runda inom byn, ganska dött och puben stängde ju precis när vi kom dit. Så vi gick upp till Simon igen, men satt bara och glodde igen, mådde inte så bra. Då jag är förkyld och som jag sa troligen har bihålsinflammation.
Sen så följde folket mig upp till Emma, där jag hällde i mig en halvliter cola, var underbart för min alkoholfyllda, torra käft. ;P
Sen somnade jag gott på soffan efter att jag hade pratat med Hampus. <3

Och idag mår jag lite sådär, väldigt seg och trött. Men ikväll ska vi fira mamma, då hon fyller år i morgon, mycket trevligt. :) Släkten kommer på besök, så det blir nog en bra kväll. Efter det ska jag åka hem till Hampus och umgås med honom lite.


Ni är ju bara såå patetiska!

Sköt om er alla där ute, ha en bra helg! :)



Har sett dem i skyltfönstret hur länge som helst, och äntligen så är dem mina! <3

Datumet stämmer inte, datumet ändras efterhand som jag sätter på och stänger av kameran. :/

Kommentarer
Postat av: Sandras

Dom var ju hur söta som helst du kommer se ut som en prinsessa på balen gumman <3

2009-02-07 @ 20:33:19
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0