Louisedag ;P

Första dagen på lovet, så underbart med lite ledighet. :)

Hampus skulle jobba idag, så jag vaknade upp ensam i morse. Kim var duktig på att spela hög musik, vilket gjorde att jag inte kunde sova, steg därför upp och tog en dusch och fixade mig.
Sen satt jag lite vid datan och städade Hampes rum. (A) Sen hörde Louise av sig, så hon kom upp till Hampus, sen gick vi till torget och käkade. Och vi hade massor att prata om, med tanke på att vi inte träffats på så himla länge. <3
Efter käket gick vi hem till Cassi, Louises syster, där vi satt och snackade lite och så. Sen gick jag upp till Hampus, somnade såklart i sängen, sen kom mamma och hämtade mig. Sitter nu hemma och väntar på käk, ska byta om och så. Sen ikväll ska jag umgås med Joel och Robin. :)

Puss på er

Louise
Louise

Kommentarer
Postat av: Louise

Var riktigt mysigt och roligt att träffa dig. Vet inte om jag beger mig till skåne imon eller på torsdag vilket fall som så är de bara till och komma när du känner för det. Är i stort sett alltid ledig =) <3<3<3

2009-02-17 @ 11:29:39
URL: http://louiiseetillbeerg.blogg.se/
Postat av: Louise

BTW tissorna betyder tänderna ! :P

2009-02-17 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0