Måndag

Världens tråkigaste dag idag, nästan i alla fall. Trodde jag jobbade till 18.30, men slutade visst redan vid 17.00, vilket var väldigt skönt. Hampe hade brett smörgåsar åt mig eftersom att jag skulle jobba länge, så när han skulle komma ner med dem så slutade jag minsann, tur i oturen eller något. (Måste bara tillägga att han hade dekorerat smörgåsarna med godis, smakade sådär.)
Åkte hem till Hampus, käkade lite och sen la vi oss framför tv:n, jag tog en liter powernap under tiden som Hampus pluggade. Men han somnade ju också såklart. ;P
Jag åkte hem, duschade och fixade, och snart kommer Hampus och hämtar mig igen. Blir plugg och sov.

Ta't lugnt ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

han är ju bara för rolig den där Hampus. ;)

2009-02-03 @ 19:44:12
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0