Måndagkväll

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle jag umgås med Joel och Robin senare på kvällen, och så blev det. Men dem skulle träna och massa sånt först, så jag spenaderade lite tid med min älskling under tiden. :)
Vi låg framför tv:n och gosade, och jag läste lite i hans bok, som han bett mig att läsa åt honom, och eftersom att jag faktiskt tycker om att läsa, så sa jag att "okej, det kan jag väl göra". (A)
Runt kl. 22.30 ringde Joel, så vi möttes nere i byn, gick en runda och snackade och så. Hade faktiskt väldigt trevligt om jag får säga det själv. :)
Meeen, det var väääldigt kallt ute, hela -6 grader, så vi bestämde oss för att kila in på fritidsgården och värma oss. Smög in och satte oss i en soffa och pratade, lugnt och skönt. :)
Sen blev vi trötta så jag, Robin och Kim hade följe hem. Och så blev det lite mys med älsklingen innan han somnade. <3

Joel & Robin :)
Joel & Robin :)

Kommentarer
Postat av: Robin

hahahahaha bilden:P

2009-02-17 @ 16:17:42
Postat av: Lina

Den är grym Robin :D

2009-02-17 @ 16:32:44
URL: http://locoenelcoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0