Mellbystrand

Kvällen igår blev helt superbra
Majsan, Sandra, Jonna och Maja kom och hämtade mig hos Hampus. Vi åkte ut mot Mellby där vi körde inom Maxi och inhandlade lite mat och godis inför kvällens mys. Sen åkte vi vidare till Sandras stuga, där det var väääldigt kallt. Sandra fixade med värmen och vi andra börjad med maten. Tacos stod på menyn, som alltid när man äter med Sandra. ;)
Vi dukade och gjorde fint, sen slog vi oss ner för att äta. Det var väldigt gott, jag åt dock inte så värst mycket, medans dem andra tryckte i sig som aldrig förr. Stekjärnet och alla skålar blev tomma i alla fall. :D
När vi hade ätit och plockat iordning så slog vi oss ner i soffan och drack vin och krängde chips. Vi körde lite charader och skrattade som bara den. ;D Sen körde vi lite Jag har aldrig, då fick man ju reda på en del som man inte visste om varandra, eller vad säger du Sandra? ;)
Under "lekens" gång plockade Sandra fram världens godaste kladdkaka, men jag var så svullen om magen så jag smakade ytterst lite. Sen låg vi bara och degade vid tv:n och blev tröttare och tröttare.
Senare mot kvällen började jag må dåligt som fan, mådde illa och skit, så sov i princip ingenting under natten.
Men tack för en underbart kul kväll tjejer, måste göras om snart! <3

( Datumet på bilderna stämmer inte )

Vår mysiga dukning :)
Vår mysiga dukning :)

Majsan, Sandra & Maja är i full gång med att fixa maten :)
I full gång med maten :D

Sandra föreställer något? :P
Sandra gör charader :)

Jonna bara skrattar :D
Jonna gör charader :)

Maja gör så gott hon kan :P
Maja gör charader :)

Sandra & Majsan jublar över sin seger skulle jag tro? ;P
Sandra & Majsan glada :D

Och så blev vi sega och trötta :/
Alla blev trötta

Jag bjuder på denna tjockissötisbilden (A)
Hemsk bild på mig

Ha ett fortsatt bra lov, ni som har lov vill säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0