Närvaro ;D

Blev en väldigt lugn kväll hos Hampus igår, gjorde i princip ingenting mer än att titta på tv. Sen åkte vi hem till mig där vi fortsatte med "tv-tittandet", vi tittade på Andra Avenyn och Merlin på Internet. (A)

I morse var det kallt och stressigt, jag hade visst inte förvarnat Hampus om att jag skulle möta Lina, så han protesterade lite mot att köra till skolan så tidigt. Men jag fick som jag ville till slut och fick även skrapa rutorna. (A)
Väl i skolan så var lektionerna bara långa och sega, men det fick man ju genomlida. Hade massa långa håltimmar också, så jag och Lina satt och tramsade, kommer bilder sen när jag är på den nya datan. ;P
 Jag känner att min närvaro börjar bli hög nu, gött som fan. :D
Efter skolan traskade jag upp till Hampus, tittade på Smallville, väldigt spännande idag. ;D
Vi åkte upp till Ring upp och hämtade Hampus telefon, och sen åkte vi hem till mig där vi krängde en varsin semla och tittade på ännu ett avsnitt av Andra Avenyn. Det är ju faktiskt fettisdagen idag, eller var det nu heter. ;P
Nu för en stund sen så åkte Hampus hem, och jag har fått i mig lite mat. Lasagne blev det, smarrigt.
 Tänkte duscha av mig och sen bege mig hem till Hampus.
Sköt om er. :)

Saknar Sandra, hon är i Lindvallen och gottar sig, grisbarn! ;P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0