Nu får det vara nog...

Jag är fortfarande sjuk och det känns aldrig som att det kommer bli bra igen. Visst att jag mår lite bättre, men inte helt 100 % bra, och det tar på krafterna. Och alla som känner mig vet att jag måste vara i gång hela tiden, jag kan inte ligga hemma ensam och glo, det funkar inte så. :O

Mamma kommer i alla fall hem om en timme, då blir det en ny tidning och gott käk. För mat behöver jag verkligen då jag gått ner i vikt under dessa dagar jag varit hemma. Knappt ätit något!
Det är som Hampe säger: "Det du äter på en vecka, äter jag på en dag". ;P

Men men, i morgon blir det jobb och tandläkarn, måste även komma igång med min aktivitet som jag ska göra med barnen. Väldigt skoj. :)

2 dagar kvar, sen är det lov, helt underbart. Men innan dess åker jag och älskling till Helsingborg och myser till det. Eftersom att mammas faster har båtbiljetter betyder det att vi kan åka gratis över till Danmark, så det blir nog en liten tripp över där också. :) (Inte för att det är vidare dyrt annars, men man sparar ju i alla fall en 50-lapp ;D.)

Nu ska jag lägga mig på soffan och kurera lite, ha det gott! :)



Saknar Spanien oerhört mycket! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0