Onsdag

Oj, det känns som att det var evigheter sen jag var här inne och bloggade, men det var ju egentligen inte så längesen. :O
I onsdagskväll blev det i alla fall så att jag, Hampus, Joel, Robin och Per drog ner till replokalen. Hampus, Robin och Per spelade Monopol, medan jag och Joel slet som bara den, vi städade nämligen Triggers replokal. Finare har det nog aldrig varit där inne, som allt glänste! ;)
Sen blev jag trött och sliten, och med tanke på att Hampus skulle jobba dagen efter så fick vi bege oss hem så fort killarna hade spelat färdigt. Och Hampus vann, som vanligt när det gäller Monopol. ;P

Triggers replokal + Joel :)
Städning av replokalen

Monopol för fulla muggar ;D
Monopol

Tack för en skön kväll <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fan ser man ut därå;D , aja bjuda på sig själv:P

2009-02-20 @ 17:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0