Onsdag, sjuk

Som jag nämnde igår så gick jag hem från jobbet då jag kände mig hängig, och ja, idag när jag vaknade kände jag mig ännu mer hängig. Huvudet värkte och jag hade ont i heela kroppen. Jag gick upp, tog en tablett och hoppades på att jag skulle bli bättre tills klockan slog. 07.00, men icke. Fick stiga upp igen och ringa min handledare och meddela att jag inte kom idag, bara det var ansträngande för min kropp.
Blev inte precis någon sömn inatt heller, så är väldigt trött idag. |-)
Försökte ändå somna om i morse, men efter ett par timmars vridande i sängen så gav jag upp, gick upp och käkade frukost och slängde mig framför tv:n. Hampus gjorde mig sällskap. <3
Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 20.00 så att jag kan få se mitt efterlängtade TopModel. ;D
Snart kommer mamma och pappa hem också, och tur är väl det, jag är sjukt hungrig!
Nu ska jag kila och slänga mig framför tv:n igen, ha det bra alla där ute, och hoppas att ni mår bättre än vad jag gör! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0