Onsdag

Jag vaknade upp av att Majsan, Jonna och Maja låg och pratade, och då var klockan bara runt 09.00. Majsan kom in och sa godmorgon, så jag och Sandra fick ju också stiga upp. ;P
Gick upp, åkte och köpte frallor. Jag duschade och fixade mig. Sen åt vi en maffig och god frukost med frallor och yoghurt. Efter frukosten satt vi och degade lite framför tv:n, sen började vi städa och plocka lite.
När vi var färdiga tog vi bilen ner till havet och kollade läget lite, såg mest rått och kallt ut så jag, Sandra & Majsan stannade i bilen. :D
Sen begav vi oss hem mot Markaryd igen... :)
Tack än en gång tjejer! <3


Jag satt i Sandras säng, och Sandra satt på golvet och klädde på sig.


Sandra: Oj
Jag: Vad hände?
Sandra: Det hände att jag fes
Haha, så härlig är du vännen <3



Nu sitter jag här med väääärldens magont och vill bara sjunka genom golvet, får hoppas det blir bättre när jag vilat lite.
Ska ner och pussa på min Hampus sen och kanske träffa Becka senare ikväll, och kanske Robin och Per, och vem vet, kanske t.o.m Joel dyker upp. :D

Ha det gött ;D

Vår finfina förare <3
Majsan

En finfin passagerare <3
Sandra

Havet, brrrr...kallt!
Havet

Och när jag kom hem så hade min fina familj skrivit på min komihågtavla.
Jag hade nämligen namnsdag igår.

Lina Alexandra Nilsson
Namnsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0