Otursdag, Allahjärtansdag, söndag

Fredag, otursdagen
Åkte ner till Sandra senare på kvällen, tittade på tv lite, sen åkte vi ner till byn och köpte chips och dippa. Körde en "byarunda" och tutade lite på Anton, Robin & Robin. Stannade och pratade lite, sen körde vi hem och glodde på tv. Mycket mysigt. Sandra skjutsade mig hem till Hampus sen när hon skulle till Aldin. Tittade lite på tv och mös till det. :)

Lördag, Allahjärtansdag
Vaknade upp hos Hampus, vi gick upp kl. 10.00 och duschade och fixade oss. Sen åkte vi hem till mig där vi skulle hämta mamma och pappas bil, och så begav vi oss till Helsingborg, Hampus och jag! <3
Vi skulle köra till Fredriksdal, och det var ingen konst alls att hitta dit, sicken tur vi hade. Väl framme så hämtade vi nyckeln till lägenheten och så parkerade vi bilen osv. Vi fixade oss och sen tog vi bilen ner till Olympia och åkte skridskor i ishallen. :) Väldigt mysigt. Vi hade dock otur, precis när vi kom dit skulle isen spolas. Men vi hann med att åka ändå. :)
När vi hade åkt klart så körde vi hem till lägenheten igen, bytte om och tog sen bussen in till stan.
Väl inne i stan köpte vi oss en varsin korv, något smått så mitt på dagen. Sen tog vi båten över till Danmark, hade sån där biljett, åk 2 betala för en. Mycket smidigt.
Drack lite på båten. Väl över i Danmark gick vi in på Manhattan, spelade biljard och köpte oss en varsin drink. Bara så ni vet så vann jag över Hampus på biljarden, Lina for the win! ;D
När vi var klara där inne så åkte vi över till Sverige igen, där vi mötte upp Johan och Cassandra. Sen gick vi runt i hela stan och letade efter restaurang, men precis allt var fullt, och fullbokat. :/
Till slut fick vi äta på något halvdant ställe där det serverades Thai mat, det var gott, men jag hade hellre tryckt i mig lite fläskfilé och sånt gott. (A)
När vi hade ätit gick vi in och tog oss en varsin drink på Shakespear, en gubbe som svimmade! :O
Sen skulle Johan och Cassandra tillbaka till sitt hotell, så då tog jag och Hampus bussen hem till Fredriksdal. Vi hoppade av vid Preem-macken där vi köpte chips, läsk och skvallertidning. Gick hem till lägenheten och slängde oss i soffan. Trötta som vi var så gick vi och la oss redan runt kl. 01.00. Myspys. <3

Söndag
Gick upp hyfsat tidigt idag också, 10.30. Duschade och fixade oss, sen städade vi lägenheten lite. Påvägen hem svängde vi inom donken, vilket blev vår frukost, mycket gott. :)
Och sen så körde vi hemåt. Jag skjutade hem Hampus och nu sitter jag bara här och glor, fruktansvärt trött. Ska kila och slänga mig på soffan nu.

Ha det bra, hoppas ni haft en bra helg, ciao!

Väntar på bussen in till stan <3
Väntar på bussen in till stan :)


Här bodde vi :)
Här bodde vi :)


Båten över till Danmark :)
Båten över till Danmark


Älsklingen inne på Manhattan <3
Älskling på Manhattan <3


Jag inne på Manhattan, hemsk bild :O
Jag på Manhattan :)

Tack för en under dag älskling, jag älskar dig Hampus! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0