Sjuk och stel :P

Usch, det är faktiskt synd om mig, tyck lite synd om mig allihopa så kanske jag blir frisk snart. (A)
Har bara legat i sängen i princip hela dagen, glott upp i taketo ch inte orkat röra en fena p.g.a mitt illamående. Hampus kom i alla fall hit en runda, så han fick också ligga och stirra i taket och pussa på mig. Kände mig så dum när jag bara låg där helt stel och tyckte synd om mig själv. ;P
Förlåt älskling! (A)

Nu har jag i alla fall gjort lite nytta, jag har letat lite jobb. Inte för att jag hittat något som passar mig, men jag har i alla fall försökt, det är det som räknas. ;P
Ska snart slänga mig i soffan och bädda ner mig gott inför TopModels näst sista program. Såå spännande. :O

Sköt om er allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0