Söndag, måndag ...

Igår söndag, när vi hade firat mamma och gästerna åkt hem, så åkte jag ner till Sandra. Vi fixade i ordning en varsin semla och lite te, så satt vi och fikade, jag, Sandra, Anne & Pontus, mycket trevligt. :)
Efter det kikade vi på lite kläder och skor, sen åkte vi och hämtade en kebabrulle som vi delade. :)
Sen halkade jag mig hem till Hampus, och då menar jag verkligen halkade. Det snöade och var halt som fasen. :O
Väl där så kunde jag ligga och mysa med Hampus i ca. en halvtimme, sen mådde jag illa som fan, så var tvungen att gå hem till Emma, där jag ägnade 2 h inne på toaletten och mådde piss.
Hampus kom och hämtade mig, vi åkte hem till mig där jag ägnade ännu mer tid på toaletten. Jag kan nu konstatera att jag är magsjuk. :/

Har inte sovit en blund i natt, bara legat och snurrat rundor i sängen och mått illa. Helt sjukt jobbigt.
Idag är jag galet trött. Nu tänkte jag slänga ihop lite käk, och sen lägga mig framför tv:n.
Sköt om er. :)

Förlåt Anton att jag inte kan följa med och fira dig, men Grattis på din 18 års dag i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

nej, Lina har du blivit magsjuk :( har du kräkt?

2009-02-09 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0